Nirvana
Netsis
Çağrı Merkezi
0 (224) 249 98 22

NETSİS ÖDÜLLERİMİZ

En İyi Proje Yapan Çözüm Ortağı Ödülü (Demrad.A.Ş.Projesi)

En İyi Sertifikasyon Yatırımı Yapan Çözüm Ortağı Ödülü

En İyi Çıkış Yapan Yetkili Satıcı Ödülü

DESTEKLEDİKLERİMİZ

www.netsisprogramlari.com
www.netsisprogramlari.com

www.netsisyardim.com
www.netsisyardim.com
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Müşteri İlişkileri Yönetimi, kurumların müşteri yanlısı büyüme stratejilerine odaklanmalarını, üstün müşteri yönetim mekanizması ile rekabetçi olabilmelerini sağlayan güçlü bir araçtır.

Müşteriyi tanıma, potansiyel satış grupları saptama, pazarlama faliyetlerini yönetme, aday ve fırsatların yönetimi, tekliften siparişe satış sürecinin takibi gibi kapsamlı fonksiyonalite ile tam anlamıyla satış yönetimi sağlar.

Pazarlama
Müşterinizi tanımak, hedef pazarları ve ürünlerinizi alabilecek hedef potansiyelleri doğru belirleyebilmek etkin satış yönetiminin öncelikli stratejisi olmalıdır. Bu stratejiler sonucunda belirlenen hedeflere ulaşmak için pazarlama anlamında yapılacak etkinlikler, kampanya, indirim ve bağlantılar etkin olarak takip edilmeli ve elektronik ortamda iletişimi sağlanmalıdır. Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama bölümü, bu etkin pazarlama araçlarının tümünü içermektedir.


Satış

Müşteri Yönetimi ve Pazarlama Aktiviteleri ile tetiklenen satış aktiviteleri, etkin aday ve fırsat yönetimi, satış ekipleri yönetimi, teklifler ve sonucunda siparişlere dönüşmesiyle tamamlanır. Sipariş aşamasına kadar yer alan yönetim sisteminin etkinliği hedef/gerçekleşen analizleri ile somutlaştırılmaktadır.

Satış süreci, daha farklı satış araçlarını da içermektedir. Elektronik ortamda kurumlar arası sipariş işlemlerinin yapılabildiği e-Netsis, el terminalleri üzerinden yapılabilen mobil sipariş ve satış (pre-sell, hot-sell), kasaya özel perakende satış modülleri de farklı sektörlerde uygulanan satış araçları olup satış sürecinin içinde otomatize edilmektedir.

Müşteri Memnuniyeti
Satış sonrası müşteri memnuniyeti ölçüm sonuçları, kurumun başarısının en önemli göstergesidir. Kurumlar, finansal göstergelerinin yanısıra kendilerinin uzun vadeli yaşamasını garantiye alacak olan memnuniyet göstergelerinin de özenle üzerinde durmalıdır. Redcode serisi ürünlerde müşteri memnuniyeti ile ilgili üç bölüm yer alır. Satış sonrası müşteri şikayetlerinin takip mekanizması olan şikayet yönetimi, memnuniyet ölçümü ya da farklı alanlarda bilgi toplamak için düzenlenebilecek anket yönetimi ve kurumun tüm göstergelerini bir arada anlık olarak görebileceğimi pilot kabini kurumsal karne uygulaması.

İş Akış Yönetimi
İş Akış Yönetimi, çeşitli belge ve formların, bir bilgilendirme / onay rotası sonrasında işleme alınmasını ve onay sürecinin elektronik ortamda yapılmasını sağlar. İş Akışta, yetki düzeylerine göre yapılan / yapılacak tüm işlerin tanımlanması, onay akışları belirlenerek, tüm dokümanlarınızın dijital ortamda takip edilmesi olanaklıdır. Bu, şirketinizi kağıt kalemin ortadan kalktığı, işlerin zamanında tamamlandığı verimli bir çalışma ortamına taşır.

Sipariş, irsaliye, fatura, çek, senet vb. tüm belgeler ve hazırlanan ek formlar için onay rotası tanımlanabilir. Belgeler, onay süreci sonrasında işleme alınır. Onaylama / bilgilendirme uyarıları program çalışma ekranlarının yanısıra e-netsis uygulaması ile internete açılabilir. Böylelikle seyahatte iken bile onay işlemlerinizi yapabilirsiniz.

Geri dönüşler, belli sürede onaylanmayan işler için alternatif rotalar mümkündür. Onaylanacak belgelere örneğin, belli bir tutarın üzerinde olma kısıtı verilebilir, altındakiler onaya girmez. E-imza desteği ile faturaların sertifikalı onay işlemi yapılabilir.


E-İmza
Sertifikalı e-imza desteği ile belge, form, yasal çıktı ve dokümanların elektronik ortamda imzalanabilmesi sağlanır.

İş akış sürecinde faturalar, istenen raporlar, e-posta ile gönderilen dosyalar e-imza ile onaylanabilir. İmzalı dosyalar (NED uzantılı) izlenebilir.


İletişim

Redcode serisi uygulamalarda satış, satın alma, tahsilat ve ödeme gibi süreçlerin herhangi bir aşamasında, sipariş, fatura, çek bordrosu gibi düzenlenen belgelerin bilgilerini, extre, mutabakat bilgilerini, özel günlerin kutlamasını, indirim, kampanyaların duyurularını vb. birçok bilgiyi müşterilerinize e-posta ve SMS servisi ile cep telefonlarına mesaj halinde iletebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizle, tedarikçilerinizle, çalışanlarınızla sürekli iletişim halinde bulunarak teknolojinin getirdiği etkin avantajları kullanabilirsiniz.

E-mail ve sms'ler olay bazlı, örneğin fatura kesildiğinde, karşılıksız çek çıktığında iletilebildiği gibi, belirli duyurular, hazırlanan şablonlar aracılığıyla müşterilerinize, tedarikçilerinize, çalışanlarınıza iletilebilir.

info@nirvana.com.tr
İhsaniye Mah. İzmir Yolu Atalay 7 Sitesi No:114 B Blok K:8/25 Nilüfer / BURSA
0 (224) 249 38 44 - 249 98 22
Nirvana Netsis Netsis Programları Netsis Yardım